Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda mogli su po izboru napraviti vlastiti ekosustav koristeći se prirodnim i umjetnim materijalima.

Učenici su dobili upute kako odraditi zadatak. Uslijedilo je istraživanje, odabir ekosustava (šuma, potok, pustinja, pašnjak, more…) i prikupljanje potrebnog materijala za izradu. Njihova maštovitost ih je vodila kroz ekosustave šume, pustinje, polarnih krajeva, bare, mora…. Nastali su vrlo zorni i poučni ekosustavi. Učenici su ih predstavili i objasnili. Velikom broju učenika svidio se zadatak koji je pokazao kreativnost i sposobnost učenika u izvođenju praktičnih radova.

Pogledajte njihove radove i uvjerite se u izuzetnu kreativnost naših šestaša, a pritom se prisjetite važnosti očuvanja živih bića, njihovih prirodnih staništa i ukupne bioraznolikosti.

Pročitajte još

Baš je cool na Tehnicoolumu!

Učenici 2. a i 2. c razreda, u petak, 25. listopada, uputili su se na Tehnicoolum - sajam tehničke kulture. Kako se sajam održavao u Gospodarskom centru, do njega smo se trebali provozati gradskim autobusom.Na sajmu nas je oduševila raznovrsnost sadržaja. Mogli smo...

180 dana naših krumpirića

Početkom godine zajednički smo odlučili da ćemo posaditi krumpire. Već tad smo zamišljali pečene krumpiriće! Pripremili smo našu gredicu i 10.4. smo ih posadili. Često smo ih obilazili, plijevili i zalijevali u iščekivanju mladih biljaka. Za mjesec dana na gredici su...

Milijun djece moli krunicu

Milijun djece moli krunicu

I ove godine vjeroučenici OŠ F. K. Frankopana Osijek priključili su se akciji "Milijun djece moli za jedinstvo i mir". Prošetali su 18. listopada do župne crkve "Svetog Ćirila i Metoda" kako bi pred Marijinim kipom molili krunicu sa željama da prestane rat u svijetu. ...

Skip to content