Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda mogli su po izboru napraviti vlastiti ekosustav koristeći se prirodnim i umjetnim materijalima.

Učenici su dobili upute kako odraditi zadatak. Uslijedilo je istraživanje, odabir ekosustava (šuma, potok, pustinja, pašnjak, more…) i prikupljanje potrebnog materijala za izradu. Njihova maštovitost ih je vodila kroz ekosustave šume, pustinje, polarnih krajeva, bare, mora…. Nastali su vrlo zorni i poučni ekosustavi. Učenici su ih predstavili i objasnili. Velikom broju učenika svidio se zadatak koji je pokazao kreativnost i sposobnost učenika u izvođenju praktičnih radova.

Pogledajte njihove radove i uvjerite se u izuzetnu kreativnost naših šestaša, a pritom se prisjetite važnosti očuvanja živih bića, njihovih prirodnih staništa i ukupne bioraznolikosti.

Pročitajte još

3. Frankopanski advent

Sada već tradicionalno, u dvorištu naše škole, 12. prosinca, obilježili smo advent. Uz izvanredan odaziv, sve je prštalo od veselja, dobre glazbe, pozitivnih vibracija i dobrog društva. Želimo se zahvaliti svima koji su pomogli uveličati naš advent, od Vijeća...

Jesenska škola kemije

Jesenska škola kemije

S ciljem daljnjeg promoviranja znanosti, već na izmaku jeseni, u našoj školi je održana Jesenska škola kemije u suradnji s Odjelom za kemiju. Na radionicama, kojima je krovna tema bila "Hrana", sudjelovali su učenici 6. razreda iz skupina Ekolozi i Frankopanske...

Skip to content