Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda mogli su po izboru napraviti vlastiti ekosustav koristeći se prirodnim i umjetnim materijalima.

Učenici su dobili upute kako odraditi zadatak. Uslijedilo je istraživanje, odabir ekosustava (šuma, potok, pustinja, pašnjak, more…) i prikupljanje potrebnog materijala za izradu. Njihova maštovitost ih je vodila kroz ekosustave šume, pustinje, polarnih krajeva, bare, mora…. Nastali su vrlo zorni i poučni ekosustavi. Učenici su ih predstavili i objasnili. Velikom broju učenika svidio se zadatak koji je pokazao kreativnost i sposobnost učenika u izvođenju praktičnih radova.

Pogledajte njihove radove i uvjerite se u izuzetnu kreativnost naših šestaša, a pritom se prisjetite važnosti očuvanja živih bića, njihovih prirodnih staništa i ukupne bioraznolikosti.

Pročitajte još

Posjet učenika osmih razreda Karlovcu

Posjet učenika osmih razreda Karlovcu

Učenici osmog razreda naše Škole, 23. listopada ove godine, posjetili su Karlovac u sklopu provedbe projekta Memorijalnog centra Domovinskog rata Vukovar. Terenska nastava započela je u Muzeju Domovinskog rata Karlovac – Turanj predavanjem o Karlovcu u Domovinskom...

Skip to content