Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda mogli su po izboru napraviti vlastiti ekosustav koristeći se prirodnim i umjetnim materijalima.

Učenici su dobili upute kako odraditi zadatak. Uslijedilo je istraživanje, odabir ekosustava (šuma, potok, pustinja, pašnjak, more…) i prikupljanje potrebnog materijala za izradu. Njihova maštovitost ih je vodila kroz ekosustave šume, pustinje, polarnih krajeva, bare, mora…. Nastali su vrlo zorni i poučni ekosustavi. Učenici su ih predstavili i objasnili. Velikom broju učenika svidio se zadatak koji je pokazao kreativnost i sposobnost učenika u izvođenju praktičnih radova.

Pogledajte njihove radove i uvjerite se u izuzetnu kreativnost naših šestaša, a pritom se prisjetite važnosti očuvanja živih bića, njihovih prirodnih staništa i ukupne bioraznolikosti.

Pročitajte još

Sajam slobodnog vremena – poziv

Sajam slobodnog vremena u našoj školi sada je već tradicionalni događaj u našem gradu. Pozivamo klubove, udruge i ustanove koje djeci osnovnoškolske i vrtićke dobi nude različite mogućnosti korisnog provođenja slobodnog vremena da se predstave roditeljima i djeci u...

Obavijest o početku nastavne godine

Poštovani roditelji, draga djeco, 8. rujna 2025. počinje nova nastavna godina. Učenici prvoga razreda i njihovi roditelji u školu dolaze u 10 sati na  priredbu koja će biti u dvorani za tjelesnu i zdravstvenu kulturu. 2., 3., 5. i 7. razredi s nastavom počinju u 8.00...

Skip to content