No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.
O projektu…
Projekt „Frankopanski radoZNALCI“ osmišljen je kako bi darovitim učenicima šestog razreda pružio priliku za istraživanje i primjenu STEM područja u rješavanju problema ekološke održivosti unutar njihove škole i lokalne zajednice. Kroz niz interdisciplinarnih aktivnosti, radionica i suradnji, učenici će razvijati istraživačke vještine, upoznati suvremene tehnologije poput informacijsko-komunikacijskih alata i umjetne inteligencije te primjenjivati znanstvene metode.
Mentorskim vođenjem učiteljice matematike Mirke Lončar, psihologinje Jadranke Obermanj – Sebenji te učiteljice biologije i kemije Tanje Bašić, učenici će uz podršku udruge STEM centar i Odjela za kemiju zajednički detektirati ekološke izazove, razvijati inovativna rješenja, realizirati ih i evaluirati. Poseban naglasak stavljen je na popularizaciju znanosti, koja će se ostvarivati kroz prezentacije i izvođenje pokusa na Znanstvenom danu i STEM festu, potičući interes za STEM kod vršnjaka i šire zajednice.
Uključivanjem učenika u aktivnosti poput posjeta znanstvenim sajmovima i radionicama, projekt ne samo da pridonosi razvoju njihovih potencijala nego i jača svijest o važnosti održivosti. Istovremeno, učitelji će kroz dodatnu edukaciju unaprijediti svoje kompetencije u radu s darovitim učenicima, čime se osigurava dugoročan pozitivan utjecaj na obrazovnu zajednicu.
Radionice za darovite učenike
Radionica „Mali znanstvenici: Prirodni indikatori“ na kojoj su 2. travnja sudjelovali daroviti učenici 6. razreda u sklopu projekta Frankopanski radoZNALCI u suradnji s Odjelom za kemiju, omogućila je učenicima da kroz timski rad istraže prirodu i kemijske procese pomoću prirodnih tvari koje djeluju kao indikatori pH. Koristeći prirodne indikatore, poput višanja, kurkume i crvenog kupusa, testirali su kiselost ili lužnatost različitih namirnica.
Ovakve radionice su odlične za razvijanje znanstvenog interesa kod djece i jačanje kritičkog razmišljanja u sigurnom i zabavnom okruženju.
Tanja Bašić, učiteljica prirode



