Projekt „Frankopanski radoZNALCI“ osmišljen je kako bi darovitim učenicima šestog razreda pružio priliku za istraživanje i primjenu STEM područja u rješavanju problema ekološke održivosti unutar njihove škole i lokalne zajednice. Kroz niz interdisciplinarnih aktivnosti, radionica i suradnji, učenici će razvijati istraživačke vještine, upoznati suvremene tehnologije poput informacijsko-komunikacijskih alata i umjetne inteligencije te primjenjivati znanstvene metode.
Mentorskim vođenjem učiteljice matematike Mirke Lončar, psihologinje Jadranke Obermanj – Sebenji te učiteljice biologije i kemije Tanje Bašić, učenici će uz podršku udruge STEM centar i Odjela za kemiju zajednički detektirati ekološke izazove, razvijati inovativna rješenja, realizirati ih i evaluirati. Poseban naglasak stavljen je na popularizaciju znanosti, koja će se ostvarivati kroz prezentacije i izvođenje pokusa na Znanstvenom danu i STEM festu, potičući interes za STEM kod vršnjaka i šire zajednice.
Uključivanjem učenika u aktivnosti poput posjeta znanstvenim sajmovima i radionicama, projekt ne samo da pridonosi razvoju njihovih potencijala nego i jača svijest o važnosti održivosti. Istovremeno, učitelji će kroz dodatnu edukaciju unaprijediti svoje kompetencije u radu s darovitim učenicima, čime se osigurava dugoročan pozitivan utjecaj na obrazovnu zajednicu.