Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda mogli su po izboru napraviti vlastiti ekosustav koristeći se prirodnim i umjetnim materijalima.

Učenici su dobili upute kako odraditi zadatak. Uslijedilo je istraživanje, odabir ekosustava (šuma, potok, pustinja, pašnjak, more…) i prikupljanje potrebnog materijala za izradu. Njihova maštovitost ih je vodila kroz ekosustave šume, pustinje, polarnih krajeva, bare, mora…. Nastali su vrlo zorni i poučni ekosustavi. Učenici su ih predstavili i objasnili. Velikom broju učenika svidio se zadatak koji je pokazao kreativnost i sposobnost učenika u izvođenju praktičnih radova.

Pogledajte njihove radove i uvjerite se u izuzetnu kreativnost naših šestaša, a pritom se prisjetite važnosti očuvanja živih bića, njihovih prirodnih staništa i ukupne bioraznolikosti.

Pročitajte još

Dan škole

Dan škole

Ove godine na današnji dan, 30. travnja, obilježavamo 31. obljetnicu Dana naše škole koja nosi ime hrvatskog velikana Frana Krste Frankopana. Fran Krsto Frankopana i Petar Zrinski bili su vođe protuhabsburške urote i zbog toga su pogubljeni 30. travnja 1671. godine u...

Iz povijesti učimo za budućnost

Iz povijesti učimo za budućnost

Sada već davne 1925. godine u rad je puštena školska zgrada naše Škole na Divaltovoj ulici, a 105 godina prije toga, točnije 1820., u dvije je zgrade počelo školstvo u Novome gradu. Dakle, ove godine tema obilježavanja Dana škole bile su i ove dvije važne obljetnice!...

Skip to content