Projekt – Model ekosustava

Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda mogli su po izboru napraviti vlastiti ekosustav koristeći se prirodnim i umjetnim materijalima.

Učenici su dobili upute kako odraditi zadatak. Uslijedilo je istraživanje, odabir ekosustava (šuma, potok, pustinja, pašnjak, more…) i prikupljanje potrebnog materijala za izradu. Njihova maštovitost ih je vodila kroz ekosustave šume, pustinje, polarnih krajeva, bare, mora…. Nastali su vrlo zorni i poučni ekosustavi. Učenici su ih predstavili i objasnili. Velikom broju učenika svidio se zadatak koji je pokazao kreativnost i sposobnost učenika u izvođenju praktičnih radova.

Pogledajte njihove radove i uvjerite se u izuzetnu kreativnost naših šestaša, a pritom se prisjetite važnosti očuvanja živih bića, njihovih prirodnih staništa i ukupne bioraznolikosti.

Pročitajte još

Betlehemsko svjetlo

Betlehemsko svjetlo

Iz dalekog Betlehema preko Beča i Zagreba stiglo je Betlehemsko svjetlo u našu školu. Donjele su ga vrijedne ruke mladih izviđača iz IK  “Slavonski hrast” i IK “Javor”. Dočekali su ga veselo mali Frankopani recitacijom, pjesmom i plesom. Osim uređenih panoa najljepši...

Svi volimo klizanje!

Svi volimo klizanje!

19. prosinca učenici 3. B išli su na klizanje. Osim što smo se stvarno naklizali, naučili smo kako padati na sve moguće načine. Shvatili smo kako je najvažnije znati ustati kada padneš, baš kao i u životu

Skip to content