Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda mogli su po izboru napraviti vlastiti ekosustav koristeći se prirodnim i umjetnim materijalima.

Učenici su dobili upute kako odraditi zadatak. Uslijedilo je istraživanje, odabir ekosustava (šuma, potok, pustinja, pašnjak, more…) i prikupljanje potrebnog materijala za izradu. Njihova maštovitost ih je vodila kroz ekosustave šume, pustinje, polarnih krajeva, bare, mora…. Nastali su vrlo zorni i poučni ekosustavi. Učenici su ih predstavili i objasnili. Velikom broju učenika svidio se zadatak koji je pokazao kreativnost i sposobnost učenika u izvođenju praktičnih radova.

Pogledajte njihove radove i uvjerite se u izuzetnu kreativnost naših šestaša, a pritom se prisjetite važnosti očuvanja živih bića, njihovih prirodnih staništa i ukupne bioraznolikosti.

Pročitajte još

Posjet učenika osmih razreda Karlovcu

Posjet učenika osmih razreda Karlovcu

Učenici osmog razreda naše Škole, 23. listopada ove godine, posjetili su Karlovac u sklopu provedbe projekta Memorijalnog centra Domovinskog rata Vukovar. Terenska nastava započela je u Muzeju Domovinskog rata Karlovac – Turanj predavanjem o Karlovcu u Domovinskom...

Glumac velikoga srca

Glumac velikoga srca

Čuvši za naš projekt izgradnje multifunkcionalne učionice na otvorenom, glumac Jan Kerekeš nije ni sekunde dvojio oko pomoći. Odmah je ponudio odigrati predstavu Dobra večer, došao sam po vašu kćer. Uz dvoranu prepunu publike, smijeha i zabave, predstava je odigrana...

Skip to content