Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda mogli su po izboru napraviti vlastiti ekosustav koristeći se prirodnim i umjetnim materijalima.

Učenici su dobili upute kako odraditi zadatak. Uslijedilo je istraživanje, odabir ekosustava (šuma, potok, pustinja, pašnjak, more…) i prikupljanje potrebnog materijala za izradu. Njihova maštovitost ih je vodila kroz ekosustave šume, pustinje, polarnih krajeva, bare, mora…. Nastali su vrlo zorni i poučni ekosustavi. Učenici su ih predstavili i objasnili. Velikom broju učenika svidio se zadatak koji je pokazao kreativnost i sposobnost učenika u izvođenju praktičnih radova.

Pogledajte njihove radove i uvjerite se u izuzetnu kreativnost naših šestaša, a pritom se prisjetite važnosti očuvanja živih bića, njihovih prirodnih staništa i ukupne bioraznolikosti.

Pročitajte još

Zima u produženom boravku

Zima u produženom boravku

Učenici prvih i trećih razreda produženog boravka zimu su započeli marljivim radom. Kao i do sada, pisali su domaće zadaće, učili i ponavljali, ali i obilježili prigodne datume kroz zanimljive zadatke i mnoge kreativne aktivnosti. Učenici trećih razreda, obilježili su...

Prijave za upis u prvi razred

Prijave za upis u prvi razred

Dana 15. veljače 2025. godine u Nacionalnom informacijskom sustavu upisa u osnovne škole otvaraju se prijave za redovan upis u prvi razred osnovne škole. Roditelji će preko poveznice https://osnovne.e-upisi.hr/ moći podnijeti prijavu za upis svog djeteta u prvi razred...

Projekt “Frankopanski radoZNALCI”

Projekt “Frankopanski radoZNALCI”

Projekt „Frankopanski radoZNALCI“ osmišljen je kako bi darovitim učenicima šestog razreda pružio priliku za istraživanje i primjenu STEM područja u rješavanju problema ekološke održivosti unutar njihove škole i lokalne zajednice. Kroz niz interdisciplinarnih...

Skip to content