Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda mogli su po izboru napraviti vlastiti ekosustav koristeći se prirodnim i umjetnim materijalima.

Učenici su dobili upute kako odraditi zadatak. Uslijedilo je istraživanje, odabir ekosustava (šuma, potok, pustinja, pašnjak, more…) i prikupljanje potrebnog materijala za izradu. Njihova maštovitost ih je vodila kroz ekosustave šume, pustinje, polarnih krajeva, bare, mora…. Nastali su vrlo zorni i poučni ekosustavi. Učenici su ih predstavili i objasnili. Velikom broju učenika svidio se zadatak koji je pokazao kreativnost i sposobnost učenika u izvođenju praktičnih radova.

Pogledajte njihove radove i uvjerite se u izuzetnu kreativnost naših šestaša, a pritom se prisjetite važnosti očuvanja živih bića, njihovih prirodnih staništa i ukupne bioraznolikosti.

Pročitajte još

Javni pozivi

Poštovani, u rubrici NATJEČAJI – u podrubrici JAVNI POZIVI, objavljeni su Javni pozivi za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave i obrasci poziva za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave za 5., 6., 7. i 8....

Radionica o mentalnom zdravlju

Radionica o mentalnom zdravlju

Tjedan mentalnog zdravlja u 3. a razredu obilježile su psihologinje Andrea Žulj Jurišić i Tabita Elizabeta Koprivnjak iz Dječjeg kreativnog centra Dokkica. Kroz igru, s učenicima su prepoznavale emocije, međusobne sličnosti i razlike te poticale empatiju.

Skip to content