Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda mogli su po izboru napraviti vlastiti ekosustav koristeći se prirodnim i umjetnim materijalima.

Učenici su dobili upute kako odraditi zadatak. Uslijedilo je istraživanje, odabir ekosustava (šuma, potok, pustinja, pašnjak, more…) i prikupljanje potrebnog materijala za izradu. Njihova maštovitost ih je vodila kroz ekosustave šume, pustinje, polarnih krajeva, bare, mora…. Nastali su vrlo zorni i poučni ekosustavi. Učenici su ih predstavili i objasnili. Velikom broju učenika svidio se zadatak koji je pokazao kreativnost i sposobnost učenika u izvođenju praktičnih radova.

Pogledajte njihove radove i uvjerite se u izuzetnu kreativnost naših šestaša, a pritom se prisjetite važnosti očuvanja živih bića, njihovih prirodnih staništa i ukupne bioraznolikosti.

Pročitajte još

Alemperka

Učenici 8. razreda na dodatnoj nastavi iz Povijesti pod mentorstvom prof. Vesne Štefičar marljivo rade na izradi igre MythBox koja ima za cilj popularizirati slavensku mitologiju i potaknuti učenje kroz zabavu. Svoj rad predstavit ćemo na 6. Milenijskom natjecanju iz...

Da se NE zaboravi…

Da se NE zaboravi…

Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata, žrtvu Vukovara i Škabrnje dostojanstveno smo obilježili u našoj školi prisjećajući se s ponosom i zahvalnošću branitelja i svih onih koji su branili slobodu i otvorili našoj domovini put neovisnosti. Učenici su izveli...

16. studenog, Međunarodni dan tolerancije

16. studenog, Međunarodni dan tolerancije

Povodom Međunarodnog dana tolerancije, manja skupina učenika dijelila je prolaznicima poruke s ciljem podizanja svijesti o važnosti tolerancije u izgradnji mirnijeg i pravednijeg društva. Obilježavanjem ovog dana, potičemo ljude na prevladavanje predrasuda i gradnju...

Skip to content