Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda mogli su po izboru napraviti vlastiti ekosustav koristeći se prirodnim i umjetnim materijalima.

Učenici su dobili upute kako odraditi zadatak. Uslijedilo je istraživanje, odabir ekosustava (šuma, potok, pustinja, pašnjak, more…) i prikupljanje potrebnog materijala za izradu. Njihova maštovitost ih je vodila kroz ekosustave šume, pustinje, polarnih krajeva, bare, mora…. Nastali su vrlo zorni i poučni ekosustavi. Učenici su ih predstavili i objasnili. Velikom broju učenika svidio se zadatak koji je pokazao kreativnost i sposobnost učenika u izvođenju praktičnih radova.

Pogledajte njihove radove i uvjerite se u izuzetnu kreativnost naših šestaša, a pritom se prisjetite važnosti očuvanja živih bića, njihovih prirodnih staništa i ukupne bioraznolikosti.

Pročitajte još

4. a u svijetu bajki Ivane Brlić Mažuranić

Naš 4. a je posjetio Slavonski Brod u sklopu obilježavanja Dana Ivane Brlić Mažuranić. Riječ je o manifestaciji koja svake godine oko čarobnog svijeta bajki Ivane Brlić-Mažuranić okupi više od 6 000 posjetitelja, a održava se u travnju od 1970. godine na inicijativu...

Skip to content