Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda mogli su po izboru napraviti vlastiti ekosustav koristeći se prirodnim i umjetnim materijalima.
Učenici su dobili upute kako odraditi zadatak. Uslijedilo je istraživanje, odabir ekosustava (šuma, potok, pustinja, pašnjak, more…) i prikupljanje potrebnog materijala za izradu. Njihova maštovitost ih je vodila kroz ekosustave šume, pustinje, polarnih krajeva, bare, mora…. Nastali su vrlo zorni i poučni ekosustavi. Učenici su ih predstavili i objasnili. Velikom broju učenika svidio se zadatak koji je pokazao kreativnost i sposobnost učenika u izvođenju praktičnih radova.
Pogledajte njihove radove i uvjerite se u izuzetnu kreativnost naših šestaša, a pritom se prisjetite važnosti očuvanja živih bića, njihovih prirodnih staništa i ukupne bioraznolikosti.
![eko5-min](https://os-fkfrankopana-os.skole.hr/wp-content/uploads/sites/1311/2024/10/eko5-min.jpg)
![eko4-min](https://os-fkfrankopana-os.skole.hr/wp-content/uploads/sites/1311/2024/10/eko4-min.jpg)
![eko3-min](https://os-fkfrankopana-os.skole.hr/wp-content/uploads/sites/1311/2024/10/eko3-min.jpg)
![20241011_175216-min](https://os-fkfrankopana-os.skole.hr/wp-content/uploads/sites/1311/2024/10/20241011_175216-min.jpg)