Učionica na otvorenom
DONATORI
Velika hvala dosadašnjim donatorima:
Pevex
Mono
Barrage d. o. o.
Našu školu pohađa 500tinjak učenika i, iako je smještena u prometnom dijelu grada, naše školsko dvorište je veliko i prostrano, te u njemu svaki razredni odjel ima svoj razredni vrt. Tu su i dva igrališta i velika travnata površina. Ono što želimo izgraditi je učionica na otvorenome koja bi dodatno obogatila ovaj školski prostor omiljen našim učenicima.
Navest ćemo samo neke prednosti učenja na otvorenom:
Povezanost s prirodom: Učionica na otvorenom omogućava učenicima da budu u dodiru s prirodom. To može poboljšati njihovu koncentraciju i raspoloženje.
Stvarno iskustvo: Učenje na otvorenom omogućava učenicima da stvarno iskuse ono o čemu uče. Na primjer, učenje o biljkama i životinjama u njihovom prirodnom okruženju može biti puno učinkovitije od učenja iz udžbenika.
Raznolikost okruženja: Učenje na otvorenom pruža raznolikost u okruženju za učenike. To može potaknuti njihovu kreativnost i znatiželju te im omogućiti da razvijaju vještine prilagođavanja različitim situacijama.
Smanjenje stresa: Boravak na otvorenom može smanjiti razinu stresa kod učenika. Svjež zrak, zelenilo i prirodna svjetlost mogu učenicima pomoći da se opuste i osjećaju smirenije.
Promocija održivosti: Učionica na otvorenom može potaknuti svijest o važnosti očuvanja prirode i održivog razvoja. Učenici mogu razviti veće poštovanje prema okolišu i shvatiti svoju ulogu u očuvanju prirodnih resursa.
Putem ovoga projekta želimo stvoriti prostor opremljen potrebnim sredstvima za učenje na otvorenom, uključujući radna mjesta za učenike, ploču za pisanje, podlogu koju bismo postavili na tlo te malu tribinu. U učionicu bismo implementirali i elemente za nastavu Tjelesne i zdravstvene kulture te bismo na taj način dobili multifunkcionalnu učionicu na otvorenome.
U prilogu možete vidjeti idejno rješenje učionice na otvorenom koje su izradile arhitektice sa Građevinskog i arhitektonskog fakulteta Osijek Marija Krajnović, mag. ing. arch. i Nikolina Raguž-Lučić, mag. ing. arch.